Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

luni, 24 martie 2014

Cum poti rula aplicatii Android pe PC/Calculator/Desktop

by Unknown  |  in Tutoriale at  16:12

Pe internet sunt multe variante care iti permit sa rulezi aplicatii Android pe calculatorul tau. 98% dintre cele gasite de mine sunt foarte complicate si pune in dificultate un utilizator normal. 

Chiar si eu am avut problema la instalarea si testara unor variante care iti permit sa rulezi aplicatii android pe desktop.

Eu folosesc de aproape un an o aplicatie care imi permite sa rulez aplicatii, jocuri, cam tot ce ruleaza pe Android. 

Este foarte usor de utilizat. Exacta ca smartphone-ul tau.

bluestacks.com este programul la care ma refer si iti permite toate cele de mai sus. 

1. Accesezi aceasta adresa pentru a descarca programul.
Descarcarea va incepe automat.

2. Dupa descarcare, dublu click pe fisier si install. Instalarea se face usor, care orice alt program. Nexr, nexr, next...

3. Sincronizeaza programul Bluestacks cu, contul tau google. Pentru a cauta si a descarca aplicatii android din google play, trebuie sa ai cont google si logat.

4. Alegi aplicatia dorita, si click install. Dupa instalare iti va aparea butonul Open.


Daca aveti intrebari, sectiunea comentarii va sta la dispozitie.

3 comentarii:

  1. Intru pe throne rush..apare sus stanga colt ca se initializeaza ..astept si dispare..ramane negru tot si nimic...astept si degeaba..dau restart..intru iar..nimic..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuze de intarziere.
      poti posta un screen sa vad? in acest fel te ppot ajuta mai bine

      Ștergere
  2. Salutare, am instalat, programul, am instalat pe el whatsapp, am instalat gmail, m-am conectat, dar nu stiu sa sincronizez, ca atunci cand intru in whatsapp sa imi apara contactele si mesajele, putin ajutor, va rog frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Proudly Powered by Blogger.