Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

joi, 29 mai 2014

Hashtag - Ce este si cat de important este pentru promovarea ta.

by Unknown  |  in Tumblr at  14:48

Cred ca multi ati auzit de Hashtag (hastag), dar putini stiti ce este si la ce foloseste. Cand va uitati la un video unde explica cum se promoveaza un site, auziti de hastag, dar fara sa intelegeti ce este.

Am facut acum ceva timp un sondaj unde am intrebat pe toti care i-am intalnit in mediul online si offline, daca stiu ce este hastag. Doar 5/10 persoane au stiu ce este si  2/10 stiu cum sa foloseasca hastag.

Ce este HasTag?

In primul rand este un semn pe tastatura ta, prin combinatia de taste Shift + 3 = #. Pentru a fi folosit Hastag (#) trebuie urmat de un cuvant sau o serie de cuvinte fara spatii intre ele.
Forma corecta
gen: #comunication #comunicationtld #comunicationtldblog
Forma incorecta
gen: comunication tld #comunication tld blog

Hastag (#) este un fel de motor de cautare pe retelele sociale, care te ajuta sa gasesti continut interesant pe o anumita nisa/cuvant.
Retele sociale importante care folosesc hastag (#) : google plus, facebook, twitter,

La ce imi foloseste mie acest HasTag (#)?

In primul rand sa gasesti informatie interesanta pe retelele de socializare si in al doilea rand iti poti promova site-ul si atage vizite destul de multe.
In imaginea de mai jos am cautat pe facebook #comunication.  Dupa cum vedeti, amundoua postari contin hastag #comunication.  Acum daca sunt interesat de ceea ce vad, dau click si vizitez site-ul. 
In acest fel proprietarul acelui site a castiga o vizita din partea mea fara sa fim prietenii si poate chiar o comanda, daca are un shop online.
 

Hastag (#) pe google plus
 

HasTag (#) pe twitter
 


Eu ma folosesc de HasTag (#) foarte mult cand imi promovez site-urile. Blogul pe care sunteti acum l-am promovat doar prin acest sistem pe retele de socializare. Fara backlink, advertoriale, inscriere in directoare, etc. Traficul fluctuiaza in functie de articolele postate si are intre 1200 si 4000 hits pe zi.

Tot ce fac este ca atunci cand dau share pe facebook , google plus, twitter pun # inainte de cuvintele importante sau daca nu sunt adaug eu cateva pe nisa mea sau relevante cu articolul.
In acest fel ma poate gasi oricine care cauta pe acel cuvant.

Un simplu semn pe tastatura te poate scapa de multa munca si pe langa asta iti poate aduce beneficii imense. Tot ce trebuie sa faci este sa-l folosesti bine. Sa nu faci abuz ca e de rau.

Testeaza si tu o perioada si apoi sa imi spui daca am dreptate in cel spuse mai sus.

Atentie!!
In articol am omis intentionat cateva lucruri care pot face diferenta intre succes si esec. Va trebui sa le descoperiti voi.

2 comentarii:

  1. foarte util! https://downloadtiktok.org

    RăspundețiȘtergere
  2. Seriale turcești si Filme sunt populare pentru că reflectă cultura lor într-un mod foarte bine care pare a fi mai interesant pentru public și, cel mai important, conține o mulțime de emoții și melodramă și, în mare parte, publicului i-a plăcut să le vizioneze.

    RăspundețiȘtergere

Proudly Powered by Blogger.