Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

marți, 3 iunie 2014

Gazduire web in Romania. Pe cine alegi sa iti gazduiasca site-ul?

by Unknown  |  in IMM at  18:02

Este foarte greu sa gasesti o firma de hosting buna in Romania si nu o spun din auzite ci din propria experienta.
Eu de foarte multi ani folosesc numai firma din afara Romaniei, in general Germania, Olanda, Franta/Spania.

Acum 8 luni a trebuit sa caut gazduire pentru cativa clienti la care le administrez site-urile. Am testat cateva firma care m-au dezamagit total. Nu sunt genul sa umblu dupa pretul cel mai mic, lucru care am recomandat si la clientii mei.

Am ales oferta care ofera o oarecare balanta pret/calitate. La majoritatea problemele au aparatur la cateva zile dupa mutare sau dupa ce expira perioda in care trebuie sa iti dea bani inapoi.

Unele firme nici nu stiu sa faca o migrare automata cpanel>cpanel la domenii si continut.

Intr-un final am ajuns la gsoftcentral.com care mi-a fost recomandat de o buna prietena. Auzisem de acestia dar nu prea bag eu in seama ce se discuta, pentru ca de multe ori firmele de hosting angajeaza copilasi sa le posteze recenzii pozitive pe forumuri.

Am comandat pachetul de 4.95 euro pe luna. Am rugat sa imi mute ei domeniile si continutul de pe hostul care eram.
In 30 de minute totul era mutat si fara downtime.



Sigura problema la gsoftcentral a fost cu un operator care a intarziat cateva ore sa imi schimbe o permisiune la host.
La feedback am dat nota zero si apoi am fost contactat de Irina Mihaela. M-a intrebat de ce am dat nota zero la ticket, i-am explicat si de atunci numai Irina Mihaela se ocupa de ticktele mele.


Pot spune ca din acel moment nu am mai avut nici o problema. Raspunde repede la ticket, vorbeste foarte frumos si rezolva eventuale probleme destul de repede. 

Nu spun ca sunt cei mai buni de piata, dar merita incercat si sunt sigur ca o sa fiti multumiti, asa cum sunt si eu.
Stiu persoane care ruleaza pe pachetul de 4.95 euro pe luna site-uri cu peste 60.000 unici pe zi. Cred ca spune multe nu?

0 comentarii:

Proudly Powered by Blogger.