Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

joi, 5 iunie 2014

Paypal - Verificare card si cont bancar in mai putin de 60 secunde

by Unknown  |  in Tehnologie at  12:38

Am fost nevoit sa imi schimb datele bancare in contul meu paypal, dupa ce banca unde aveam contul a intrat in faliment.
Ma gandeam ca verificarea va dura cateva zile, asa cum era inainte, dar am ramas suprins cand am vazut cat de repede am terminat.

Am intrat in contul online de la banca, apoi pe contul de paypal. Prima data am adaugat cardul si am zis, hai sa dua un refresh sa vada daca mi-at trimis paypal codul. 
Nu trecuse decat 5 secunde cred si deaja imi afisa tranzactia. Dupa ce am confirmat cardul, am trecut la contul bancar. 
Am completat datele cerute, apoi la fel,un refreash la contul online de la banca si tranzactia era afisata.

In nici 60 secunde am confirmat atat cardul cat si contul bancar la paypal. Inainte dupa cum bine stiti aceasta verificarea dura foarte multe zile.

Nu mai spun ca paypal a micsorat si timpul de primire a banilor din contul paypal in contul bancar. In unele cazuri nu depinde de paypal, dar vad ca incearca mereu ca totul sa fie mai rapid si la costuri foarte mici.


Ce este paypal


0 comentarii:

Proudly Powered by Blogger.