Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

vineri, 30 mai 2014

De unde cumperi un Vps ieftin si bun si cum il alegi.

by Unknown  |  in Vps at  12:22

Shared hosting este pe duca si in cativa ani doar cateva companii vor mai oferi acest tip de gazduire.

Asa ca toata lumea isi indreapta atentia catre VPS, care iti ofera mult mai multa libertate de manevra si resurse atat cat doresti. 

Eu sunt de parere si chiar recomanda, ca atunci cand proiectul/site tau necesita 4Gb RAM +, e bine sa treci pe server dedicat. Pe termen mediu si lung vei avea numai avantaje.

Asa ca va prezint cateva firme de gazduire care ofera VPS ieftin si bun.
Atentie!!! Daca esti in cautarea unui host de 1-2 Euro pe luna nu continua sa citesti acest articol.

1. Recomandarea ea este sa evitati orice vps care ofera mai putin de 512MB RAM. Cel mai bine este sa alegeti un vps care are 1Gb RAM. 

2. Atentie sporita la memoria Swap (memoria virtuala) oferita la pachet.
 
Exemplu: Cei de la leaseweb ofera 4Gb RAM Swap care se adauga la cei 1GB RAM fizic. Deci in total ai 5GB RAM care ii poti folosi fara probleme.

3. Nu alergati dupa preturi foarte mici si resurse imense. Zilele trecute am gasit o firma noua de vps care oferea vps la doar 7 euro si configuratie de server dedicat. 4 core si peste 6Gb RAM.
Cand m-am uitat in TOS am vazut cum sta treaba.
Resursele oferite pe site erau doar de publicitate, pentru ca nu permiteau sa le folosesti. Asa ca mai degraba era un shared hosting decat vps.

4.Lista firma care ofera vps bune.

- leaseweb.com - 7 euro cel mai ieftin vps si ofera 1GB RAM + 4Gb Swap RAM si 1 core. Aici am eu vps si functioneaza super ok. Am avut si 660 useri online pe site iar resursele erau undeva la 25-35%.


- online.net - nu am testat aceasta firma, dar am auzit numai de bine. Nu mai spun ca multe firme de hosting au host aici. Cel mai ieftin vps  este 9.99$ pe luna.


- ovh.es - am avut servere dedicate aici si functioneaza super ok. Supportul e de tot rasul, dar nu ai nevoie de el. Cel mai ieftin vps este 1.99Euro pe luna + TVA

Toate firmeke prezentat ofera minim 1Gb RAM si 1Core CPU.

Articolul urmator va fi cum poti innstala si configura un vps.

Puteti gasi mai multe info despre vps pe wikipedia. Pentru cei care nu stiu ce este si al ce foloseste.

4 comentarii:

  1. Și eu tot de la leaseweb am și sunt foarte mulțumit, preț bun, performață și suport 24/7.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut de la leaseweb si am avut upload ftp de 150 - 200 kb/s , Online are cea mai frumoasa oferta da platesti acel setup fees 20 euro si nu mai e dor 5 euro vpsu

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am luat de la hostmgs.com , minim are 4 gb ram

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu esti multumit de actualul provider de gazduire? https://hostmgs.com/gazduire-web-personal/
    La HostMgs beneficiezi de uptime fara întreruperi prin transferul serviciului de la un alt provider de gazduire.
    Scopul nostru este sa asiguram o func?ionalitate perfecta a serverelor, de aceea garantam un Uptime contractual de minim 99.9%
    Cu CloudLinux ai acces la toate versiunile de PHP, disponibile prin intermediul PHP selector direct din cPanel: PHP 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 7.0 si 7.1
    Datele tale sunt în siguranta, datorita solutiei profesionale de backup incremental gratuit, zilnic sau saptamânal, în functie de pachetul de gazduire ales.
    Primul lucru important pe care un VPS Linux îl ofera este posibilitatea de acces root. Acest lucru înseamna ca aveti acces deplin la toate resursele VPS-ului. Astfel puteti instala si compila si configura orice :heavy_check_mark: programe doriti. În plus, puteti gazdui un numar mare de site-uri daca doriti, fara sa trebuiasca sa va încadrati în limitele unui pachet de hosting.
    VPS = €4.00/luna
    Hosting=€1.00/luna
    Colocare=€25.00/luna
    Dedicat=39.00/luna
    : Tel: 0371.782.303 E-mail: sales@hostmgs.com https://hostmgs.com

    RăspundețiȘtergere

Proudly Powered by Blogger.