Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

vineri, 30 mai 2014

Facebook schimba regulile pentru a mia oara

by Unknown  |  in Stiri at  17:39

Facebook schimba pentru a mia oara regulile fara sa dea nici un anunt sau sa-i pese de utilizatori.

Pe zi ce trece facebook se transforma intr-o platforma pur comerciala in lacomia lor pentru bani. Userul de rand care genereaza continut nu mai poate face nimic, ba chiar daca vrea ca toti prieteni sa-i vada pozele sau textele trebuie sa plateasca.

Un lucru total absurd in opinia mea.

Ultima regula impus este la share. Dupa noua regula nu mai poti da share la o postare de pe pagina ta de facebook pe propriul profil sau un grup. 

Acum 2 zile cand am vazut aceasta restrictie m-am gandit ca doar la mine e problema, dar astazi mai multe persoane au intrat pe skype sa ma intrebe daca stiu care e problema cu facebook.

 

Am incercat mai multe solutii si se pare ca am gasit una care iti permite sa dai share pe wall la tine, grup sau alta pagina. Nu stiu cat va functiona.

Pentru a putea da share la o postare trebuie sa accesati link-ul direct la postare.
 

De aici puteti da share la postare. Nu dati like la postare inainte de a da share. Am observat, daca dau like inainte la postare nu mai functioneaza share.
 

Sper sa functioneze si la voi.

Prin aceste actiuni facebook face ca generatorul de continut sa se mute pe google plus, unde ai libertate totala si daca ai un site, te ajuta de 1000 de ori mai mult la indexare si sa iti faci site-ul popular.

Asa ca va recomand cu placere sa treceti pe google plus pentru ca este mult mai bine.

0 comentarii:

Proudly Powered by Blogger.