Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

vineri, 28 februarie 2014

Alternative la WhatsApp care ofera criptarea mesajelor

by Unknown  |  in Whatsapp‬ at  03:42

Problema mare la WhatsApp este ca nu ofera nici o securitate la schimbul de date. Orice pusti care detine cunostinte medii in domeniu poate intercepta mesajele tale de pe WhatsApp. 

Pentru o aplicatie ca WhatsApp, este foarte rau acest lucru.

Aplicati precum WhatsApp, dar fara criptarea si securizarea datelor mai sunt cu sutele. Cateva dintre acestea sunt:

Din Japan avem aplicatia Line
Din China avem  WeChat
Din Korea avem  KakaoTalk
Din Canada avem Kik
Din India avem Hike

Mai jos va prezint 5 alternative securizate la WhatsApp.

1. Telegram

Acesta are o facilitate numita "Secret Chat", care sterge definitiv conversatia dupa ce se termina. La WhatsApp chiar daca stergeai conversatia, aceasta mai ramane o perioada pe serverele celor de la WhatsApp.
 Criptarea aici se face 256-bit symmetric AES encryption, RSA 2048 encryption and Diffie–Hellman secure key exchange.
 

 Pe langa toate astea, este absolut gratis si open source + free api.

Download Telegram for Android and iOS.

2.  Surespot

Asta chiar imi place. Ofera o securitate 256 bit AES-GCM encryption using keys created with 521 bit ECDH si doar cele 2 persoane implicate in discutie pot decodifica mesajele trimise.
Are doua facilitati care imi plac foarte mult.
 1. Atunci cand stergi un mesaj sau intreaga conversatie se sterge si de pe telefonul celui cu care ai vorbit. Tare nu?
2. Poti avea multiple identitati pe acelasi telefon. Poti fi Maria, Ion, Grigore, Marghioala, etc.
 Download Surespot for Android and iOS.

3. Threema

Nu este free dar e destul de buna sa merite banii.  
 
 
Download Threema for iOS and Android.
 
4 si 5.  TextSecure si RedPhone 
 La fele ca si cele de mai sus, ofera securiatate sportita si sunt mai bune de 10 ori decat Whatsapp.
Download TextSecure for Android and Download RedPhone for Android. 

10 comentarii:

  1. Salut... locuiesc in Japonia si folosesc aplicatia Line ... as ramane recunoscator daca ai putea sa ma ajuti... Problema mea e ca am trimis un mesaj cuiva pe Line si respectivul nu la citit...sau nu a deschis mesajul inca... as vrea sa stiu cum pot face sa sterg mesajul din chat-ul celuilalt si nu doar din chat-ul meu ! Multumesc anticipat .

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate vad pe site-ul oficial spune ca nu se poate sterge un mesaj odata trimis.
    Voi mai cauta sa vad poate exista ceva hack-uri care permit acest lucru.
    http://i.imgur.com/xAFxojd.png

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot...pentru raspuns, raman dator cu o butelcuta de sake....serios, doar ca nu stiu adresa unde sa o trimit :) as fi incantat sa am asa un prieten informat pe fb !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In partea dreapta ai cateva canale unde ma poti urmari. Pa pagina de facebook imi gasesti si contul personal.

      Ștergere
  4. Salut .. As dori sa stiu cum sterg telegram de pe tel dar sa sterg nr de tel? Sa nu mai apar pe telegram la altii care au nr meu? Se poate face asta? Cum e la whatsapp de exemplu

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă am avut înainte un alt tlf pe care era instalat whatsapp,acum e al altcuiva,pe noul tlf am instalat din nou whatsapp,pers care are vechiul meu tlf îmi poate vedea convorbirile

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă am avut înainte un alt tlf pe care era instalat whatsapp,acum e al altcuiva,pe noul tlf am instalat din nou whatsapp,pers care are vechiul meu tlf îmi poate vedea convorbirile

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum pot sa sterg un mesaj trimis din greseala unei persoana fara ca ea sa il vada?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum pot sa sterg un mesaj trimis din greseala unei persoana fara ca ea sa il vada?

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum pot sa sterg un mesaj trimis din greseala unei persoana fara ca ea sa il vada?

    RăspundețiȘtergere

Proudly Powered by Blogger.