Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

vineri, 7 februarie 2014

Cum scoti geo redirectarea de la blogger

by Unknown  |  in Tutoriale at  23:52

Geo redirectarea de la blogger provoaca probleme la multi webmasteri, inclusiv si mie. Am tot cautat pe net dar nu am gasit ceva care sa functioneze bine. Chiar ma gandeam sa cumpar un domeniu special pentru acest blog.
In functie de tara in care locuiesti blogger modifica structura url la blog si articole.
Asa arata inainte adresa url la un articol de pe blogul meu.

 

Asa arata acum adresa url la blogul meu.
 

Unde este diferenta?
In prima imagine am selectat diferenta la url. Eu locuiesc in Spania, asa ca blogger cand intru pe blog automat ma redirecteaza catre blogger Spania, adica blogspot.com.es.
De ce face google acest lucru?
Pentru ca vrea sa structureze continutul cat mai bine si sa-l serveasca cat mai rapid din locatia cea mai apropiata de tine.

Din punct de vedere SEO, este foarte rau pentru blog, iar pentru unele persoane e posibil ca url-ul distribuit de mine sa nu functioneze.
Asa pot pierde vizite si sanctionat de google search pentru dublu continut. Acelasi continut pe mai multe url.

Userul wanted4art de pe forum arenaweb a postat astazi solutia, asa ca o voi posta si eu mai jos.

1. Accesati panoul de control de la blogul vostru.
2. In partea stanga mai jos avesti butonul Template.
3. Click pe Template si apoi pe buotnul Edit Html.
Vezi imaginea de mai jos.
 


4. Inainte de linia <head>  (vezi imagina de mai jos ) inserati codul postat de mine mai jos.
 

Codul pentru a scoate geo redirectarea.
<script type="text/javascript"> var blog = document.location.hostname;  var slug = document.location.pathname;  var ctld = blog.substr(blog.lastIndexOf("."));  if (ctld != ".com") {  var ncr = "http://" + blog.substr(0, blog.indexOf("."));  ncr += ".blogspot.com/ncr" + slug;  window.location.replace(ncr);  }  </script>

5. Salveaza Template.
Acum acceseaza blogul tau.

Daca aveti intrebari, va rog postati la sectiunea comentarii.

0 comentarii:

Proudly Powered by Blogger.