Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

marți, 4 februarie 2014

Eroul din Apuseni condamnat la închisoare!

by Unknown  |  in Stiri at  01:40

 

Am trait sa o vad si pe asta. Un Erou National care a reusit acolo unde institutiile statului au dat gres, sa fie condmant la inchisoare.
Cum avem noi obiceiul sa aruncam cu norori in cei care reusesc prin actiunele lor sa devina un exemplu. In Romania anului 2014, este mai bine sa stai anomin decat sa iesi in fata. Acest lucru se intampla si datorita mentalitatii impuse de dupa `89.
Foarte multe "Exemple de urmat" nationale sunt calcate in picioare, iar in strainatate le sunt ridicate statui.
Frumos Romania.
Declaratia Eroului din Apuseni.
"Din momentul în care am discutat cu acesta despre obţinerea unei carţi de muncă până când inculpatul mi-a adus-o a durat vreo trei luni de zile. Nu a fost nevoie să mi-l prezinte cineva pe Coasian Sabin deoarece aproape toată lume din zona îl cunoaste pe inculpat şi lumea vorbea ca inculpatul rezolva obţinerea de carţi de munca şi de pensii. În vederea obţinerii cărţii de muncă i-am predat inculpatului copie de pe cartea mea de identitate. Scandura am predat-o inculpatului doar după ce acesta mi-a adus cartea de munca. Ulterior eu am depus acea carte de muncă falsificată la Casa de Pensii Publice Alba pentru a fi luată în evidentă. La ceva timp dupa aceea am primit cartea de munca înapoi, aceasta fiindu-mi trimisa prin posta. După ce am auzit ca Sabin a fost arestat, am distrus cartea de munca primită de la acesta, dându-i foc..."
 Argentin Todea a primit ca drept pedeapsă două luni cu suspendare.

0 comentarii:

Proudly Powered by Blogger.