Blog Archive

Roforum.net - Locul unde gasesti ajutor

vineri, 21 februarie 2014

Cum poti sterge rapid fisiere/foldere mari in Windows

by Unknown  |  in Windows at  17:41

Tocmai m-am lovit de problema asta astazi. Trebuia sa sterg un folder de 5Gb care avea peste 300.000 fisiere. Am incercat comanda normal, select folder + tasta delete. Dar dura prea mult. Dupa 30 minute abia stersese 5%. Pe langa asta acest task folosea foarte multe resurse.

Am dat o cautare pe nene google si dupa cateva minute am gasit rezolvarea.

1. Cick start si jos in bara de cautare tasteaza cmd si apoi apasa tasta enter.
2. Mergi in folderul sursa unde se afla fisierul sau folderul care vrei sa il stergi. Pentru a ajunge la folderul dorit foloseste comanda cd folder
Folderul dorit poate fi intr-un alt folder gen Documentele Mele sau fara folder sursa gen C: folder
Pentru prima varianta utilizati comanda de mai jos
gen: C:\Users\eu\cd folder

Pentru adoua varinata folositi comanda acesta:
C:\Folder

Acum executati comanda  rmdir /s /q Folder . Va aparea un mesaj care va cere sa confirmati. Tastati Y si apoi enter
La mine in 60 secunde a sters intreg fisierul.

Mai exista comanda Shit + Detele.
Selectati fisierul care vreti sa-l stergeti si apoi tastati Shift + Delete. Va aparea o fereastra mica care va cere sa confirmati. Click pe Yes sau Da
E posibil sa apara si adoua fereastra care va intreaba daca vreti sa stergeti tot. Click pe All sau Toate.

Asa e tot.
 

0 comentarii:

Proudly Powered by Blogger.